Vești bune de la ALRO! O nouă identitate vizuală și o investiție care îi întărește poziția de lider pe piață

0
67

O nouă identitate vizuală la ALRO și o investiție care îi întărește poziția de lider pe piața produselor cu valoare adăugată mare. Producătorul de aluminiu ALRO Slatina își schimbă identitatea vizuală. Totodată, o nouă investiție este gata de exploatare și va contribui la menținerea în poziția de lider pe piața aluminiului pentru produsele cu valoare adăugată mare.

ALRO a anunțat, joi, 3 octombrie 2024, punerea în funcțiune a unei facilități de ultimă generație pentru prelucrarea aluminiului – CUTSMART SYSTEMS. Cu ajutorul acesteia se va diversifica și mai mult gama de produse cu valoare adăugată mare.

Evenimentul a fost marcat de oficialii companiei la sediul din strada Milcov, acolo unde funcționează divizia de aluminiu prelucrat, invitați fiind partenerii ALRO, dar și reprezentanții autorităților locale și județene.
CUTSMART SYSTEMS – investiție de 13,7 milioane lei

Instalația de ultimă generație reprezintă o investiție de 13,7 milioane lei. Linia va permite tăierea de înaltă precizie a produselor din aluminiu, adaptate nevoilor specifice ale clienților din industrii diverse.

„Lansarea CUTSMART SYSTEMS reprezintă un moment de referință în parcursul ALRO către inovație și excelență. Această facilitate nu doar că ne va extinde capacitățile, ci ne va permite să răspundem mai eficient cerințelor tot mai complexe ale clienților noștri. În plus, contribuie la reducerea emisiilor de CO2 prin optimizarea transportului și livrarea exactă a cantității de metal necesare“, a declarat Marin Cilianu, noul director general al ALRO.

Pentru acesta, un specialist cu o carieră de 30 ani în ALRO (Marin Cilianu este absolvent al Facultății de Știința Materialelor de la Universitatea Politehnica din București, deține un doctorat obținut în 2004 și un Executive MBA obținut la ASSEBUS & Washington University și este coautor al mai multor brevete), este primul eveniment important pe care îl prezidează de la recenta sa instalare în funcție, anterior ocupând funcția de director operațional.
O nouă identitate vizuală la ALRO și o investiție care îi întărește poziția de lider. Cilianu: „Strategia nu s-a schimbat, strategia este aceea de a oferi produse cu valoare adăugată mare“

Noul director al ALRO a precizat că investiția prezentată constituie, în fapt, un prim pas pentru o altă viitoare investiție care va răspunde și mai țintit nevoilor clienților companiei.

„CUTSMART SYSTEMS înseamnă să vii cu profilul plăcii de aluminiu cât mai aproape de utilizarea finală. Este un prim pas pentru următoarea investiție, care va fi următorul pas, se va numi -near to shape-, cât mai aproape de forma de utilizare finală. Strategia nu s-a schimbat, strategia este aceeași, aceea de a fabrica produse cu valoare adăugată mare și foarte mare, să fim cât mai aproape de utilizarea finală și cât mai aproape de utilizatorul final”, a mai precizat directorul Marin Cilianu.

Directorul de vânzări al companiei ALRO, Florin Verboncu (foto), a prezentat la rândul său cele mai importante cifre privind cantitatea de produse care au ajuns în toate colțurile lumii, servind industriilor precum aero, automotive, energie regenerabilă etc. A vorbit, de asemenea, despre certificările obținute de producătorul de aluminiu slătinean și despre calitatea produselor cu valoare adăugate mare livrate de ALRO.
O nouă identitate vizuală la ALRO și o investiție care îi întărește poziția de lider pe piața produselor cu valoare adăugată mare. Autoritățile apreciază contribuția ALRO în evoluția și dezvoltarea municipiului Slatina

Președintele Consiliului Județean Olt, Marius Oprescu, a subliniat importanța companiei ALRO în evoluția și dezvoltarea municipiului Slatina, reamintind faptul că Uzina de Aluminiu, așa cum o știu de zeci de ani slătinenii, a constituit motorul acestei dezvoltări.

Despre importanța producătorului de aluminiu care funcționează de aproape 60 de ani și care a condus la dezvoltarea întregii platforme industriale slătinene a vorbit și primarul ales al Slatinei, Mario De Mezzo, acesta insistând pe necesitatea ca tânăra generație să cunoască istoria combinatului de aluminiu și reiterând o mai veche propunere ca municipiul să aibă un loc destinat acestui scop.
ALRO are un nou logo

Cu ocazia inaugurării noii investiții a fost prezentat și noul logo al companiei, care face parte dintr-o „inițiativă cuprinzătoare de revitalizare a mărcii“, care este în curs de implementare, după cum au anunțat reprezentanții ALRO.

„Punerea în funcțiune a noii noastre unități de producție este un exemplu clar al modului în care implementăm strategia noastră pe termen lung de a deveni un furnizor de produse din aluminiu din ce în ce mai sofisticate, eficiente și cu amprentă ecologică redusă. Aceasta este o transformare continuă, începută în urmă cu peste 20 de ani, care se reflectă și în imaginea noastră. Venim astfel cu mândrie în fața publicului cu un brand revitalizat, subliniind angajamentul nostru pentru un viitor durabil și pentru progres atât în industria aluminiului, cât și în gestionarea protecției mediului“, a mai spus directorul Marin Cilianu.

„Noua imagine a companiei evidențiază transformarea pe care ALRO a întreprins-o în ultimii 20 de ani și rezultatele investițiilor de peste 900 de milioane USD în tehnologie, eficiență și reducerea amprentei de mediu. Această identitate reîmprospătată este, de asemenea, o declarație pentru viitor, reprezentând angajamentul ALRO față de procese de producție durabile și cu eficiență ridicată“, a transmis ALRO.