Portofoliul de beneficiari ai serviciilor oferite de către Centrul Județean de Aparatură Medicală (CJAM) Dolj a putut fi extins și diversificat și datorită feedback-ului pozitiv oferit de clienții anteriori.
”Pe noi ne interesează foarte mult feedback-ul beneficiarilor noștri pentru că astfel ne putem da seama dacă sunt nemulțumiți de ceva anume sau dacă noi nu am realizat la parametrii optimi vreo intervenție asupra aparaturii medicale. Efortul depus de resursa umană a Centrului Județean de Aparatură Medicală Dolj trebuie să fie una constantă și adaptată realităților din teren. Trebuie să răspundem prompt la orice solicitare iar beneficiarii noștri trebuie să fie mulțumiți de toate intervențiile noastre. Noi la CJAM Dolj nu lucrăm cu jumătăți de măsură și nu ne putem permite să amânăm intervențiile asupra aparaturii medicale atunci când ni se solicită acest lucru. Noi suntem într-o competiție permanentă cu noi înșine dar și pentru a ridica standardele activității noastre la cel mai înalt nivel. Un beneficiar mulțumit te poate recomanda mai departe la alți potențiali clienți, doar dacă el este foarte mulțumit de serviciile tale. Și asta facem noi în fiecare zi la CJAM Dolj, încercăm să ne perfecționăm și să fim cât mai competitivi din punct de vedere profesional.”, a explicat directorul CJAM Dolj Cosmin Gîdea.